reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Džubáková

Katarína Džubáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Chcem mať voľnosť a slobodu, snažím sa získať svoj vysnívaný život. Ako väčšina mladých ľudí zisťujem, že v našej krajine sa sny plnia veľmi ťažko, takže zháňam kufre :) Zoznam autorových rubrík:  vzťahySúkromnéNezaradenéZdravie

reklama

Súkromné

Písať, či nepísať?

Katarína Džubáková

Písať, či nepísať?

Už dlhšiu dobu cítim potrebu napísať nejaký príspevok na túto stránku, ale akosi sa mi nedarí vytvoriť nič, s čím by som bola 100% spokojná. Dlho som premýšľala nad tým, čím to asi bude a myslím, že som našla dôvod.

  • 20. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Jedno správne rozhodnutie

Katarína Džubáková

Jedno správne rozhodnutie

Takmer osem rokov sme s priateľom riešili jeden závažný problém, týkajúci sa našej budúcnosti. Ostať na Slovensku, alebo odísť? Tak znela otázka, ktorú sme si kládli takmer každý deň.

  • 21. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Extrakcia osmičky, nezabudnuteľný zážitok

Katarína Džubáková

Extrakcia osmičky, nezabudnuteľný zážitok

V mojom okolí sa rozmohol trend osmičiek, neviem či to poznáte, ale na každom kroku sa niekto sťažoval a trpel ich existenciou. Ja som ich všetkých ľutovala a tešila sa z toho, že moje zúbky sú v pohode a nemusím riešiť žiadne extrakcie a ani operácie. Táto radosť ma prešla v to ráno, keď som sa zobudila s opuchnutou tvárou a moja zubárka mi oznámila, že som sa tiež stala obeťou týchto zubov a pokiaľ si ich nedám vybrať, tak ma to bude opakovane trápiť. Bol to pre mňa šok, hlavne pre to, že mám od malička dosť veľký strach zo stomatologických ambulancií.

  • 10. sep 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 435x
  • 2
Knihoholik

Katarína Džubáková

Knihoholik

Pokladám knihy za naše najcennejšie dedičstvo, za niečo úžasné, hmatateľné a pritom duchovne posilňujúce. Existuje neskutočné množstvo výtlačkov rôznych druhov a ja viem, že ich nikdy nestihnem prečítať všetky, že nikdy neprežijem všetky príbehy, ktoré niekto vymyslel. Trochu ma to mrzí...

  • 10. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Susedov si človek nevyberie

Katarína Džubáková

Susedov si človek nevyberie

Každý, kto býva v paneláku to pozná. Súkromie musíte zabaliť a odložiť pod posteľ, pretože ste obkľúčení susedmi. Sú nad vami, pod vami, veľa vás a vy si na to musíte zvyknúť. Pokiaľ bývate v byte od malička, nie je to až taký problém, ale keď sa presťahujete z rodinného domu do malej klietky, musíte sa zmieriť s tým, že : v byte nikdy nie si sám :) Pokiaľ sú vaši susedia "normálni", tak je všetko OK, ale ak máte smolu, ako napríklad ja, tak vaše srdce každým dňom viac a viac túži vrátiť sa do rodinného domu, zavrieť za sebou dvere a užívať si pokoj.

  • 8. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu