reklama

Písať, či nepísať?

Už dlhšiu dobu cítim potrebu napísať nejaký príspevok na túto stránku, ale akosi sa mi nedarí vytvoriť nič, s čím by som bola 100% spokojná. Dlho som premýšľala nad tým, čím to asi bude a myslím, že som našla dôvod.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ako môžete vedieť z môjho posledného blogu, rozhodla som sa odísť zo Slovenska a začať nový život v zahraničí. Toto rozhodnutie považujem za to najlepšie čo som mohla urobiť. Môj život sa radikálne zmenil. Negatívne emócie sú preč, v práci sa mi darí, angličtina sa zlepšuje, finančne na tom tiež nie som najhoršie a práve toto je dôvod, ktorý mi komplikuje moje písanie.

Uvedomila som si, že väčšinu článkov, ktoré som napísala, alebo ktoré sú populárne medzi čitateľmi vychádzajú z negatívnej skúsenosti. Jedná sa o sťažnosti, kritiky, či odsudzovanie niečoho alebo niekoho. Ale čo mám robiť, ak necítim potrebu sťažovať sa? Ak nemám chuť niekoho odsudzovať, som vyrovnaná a spokojná so svojim životom?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jedna možnosť by tu bola. Mohla by som začať písať pozitívne články, písať o tom, ako na sebe tvrdo pracujem a vidím výsledky, mohla by som napísať o tom, že som na seba hrdá, hrdá na to, čo som zatiaľ dokázala. Ale zaujímalo by to niekoho? Prečítal by si to vôbec niekto?

Podľa našich zvyklostí by to znamenalo, že sa chcem vychvaľovať a chvastať, takže si viem predstaviť komentáre pod mojimi príspevkami. Plné zatrpknutosti, krutosti a nepochopenia. Má vôbec ešte zmysel písať niečo?

Myslím, že áno a ja budem vo svojom písaní pokračovať. Je to vec, ktorá ma baví a je súčasťou môjho života už od môjho detstva. Nezanevriem predsa na svoje hobby len preto, že mám prebytok pozitívnej energie. Tak ja sa teda pustím do opisovania pozitívnych vecí, článkov, ktoré vychádzajú z pozitívnych skúseností a situácií, dúfam, že sa mi bude dariť. Čas ukáže...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K :-)

Katarína Džubáková

Katarína Džubáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Chcem mať voľnosť a slobodu, snažím sa získať svoj vysnívaný život. Ako väčšina mladých ľudí zisťujem, že v našej krajine sa sny plnia veľmi ťažko, takže zháňam kufre :) Zoznam autorových rubrík:  vzťahySúkromnéNezaradenéZdravie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu